Garantie beleid — NL MOVESEA Doorgaan naar artikel

Garantie beleid

1. De toepasselijke garantieperiode gaat in op de datum van aankoop, levering of installatie, afhankelijk van wat later is, voor elk relevant product.  

2. Deze beperkte garantie ("deze garantie") dekt geen kleine onvolkomenheden in producten die voldoen aan de ontwerpspecificaties of onvolkomenheden die de functionaliteit niet wezenlijk wijzigen. We bieden geen tevredenheidsgaranties, prestatiegaranties, risicovrije garanties, foutloze garanties, expliciete of impliciete garanties, inclusief maar niet beperkt tot geschiktheid voor een bepaald doel, prestatie, gebruik of verkoopbaarheid. Of het nu gaat om statuten, gewoonterecht of anderszins, zijn uitgesloten voor zover maximaal toegestaan door de toepasselijke wetgeving.

3. Tijd voor onderhoud. Service is beschikbaar tijdens onze openingstijden.

4. Plaats van dienstverlening. Service wordt ter plaatse of op de locatie van ons klantenservicecentrum verleend, afhankelijk van het type garantie dat op het product van toepassing is.

5. Productgarantie kan van land tot land verschillen. Een product dat onder deze beperkte fabrieksgarantie valt, omvat alleen de oorspronkelijke configuratie, het ontwerp of de specificaties. Tenzij hierin anders bepaald, dekt de dekking geen verbruiksartikelen, niet-functionele onderdelen, accessoires die worden gebruikt met of om de prestaties van het gedekte product te verbeteren.

6. Voor zover mogelijk en in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving, zullen wij (inclusief onze gelieerde ondernemingen, onze agenten en contractanten) onder geen enkele omstandigheid of in overeenstemming met de juridische theorie (hetzij door contract, inbreuk of anderszins) aansprakelijk zijn voor enige indirecte , incidentele of incidentele verliezen. en/of schade, met inbegrip van maar niet beperkt tot schade aan eigendommen, tijdverlies, onvermogen om te gebruiken, verlies van gegevens, vertragingen in de dienstverlening of het onvermogen om diensten te verlenen voor een gedekt product.

7. Defecte producten of onderdelen daarvan die onder deze garantie vallen, dienen naar eigen goeddunken kosteloos te worden gerepareerd of vervangen (door vergelijkbare en/of gereviseerde apparatuur of onderdelen). Behalve voor schade aan en verlies van goederen veroorzaakt door onze eigen nalatigheid en voor zover maximaal toegestaan door de toepasselijke wetgeving, zijn de rechtsmiddelen in deze garantie uw enige en exclusieve rechtsmiddelen en onze aansprakelijkheid, ongeacht of ze al dan niet voortvloeien uit deze garantie, in verband met het of in verband daarmee mag in geen geval de aankoopprijs van het Product overschrijden.

8. Geen van onze werknemers, distributeurs, dealers, detailhandelaren, aannemers, agenten zijn bevoegd om de voorwaarden van deze garantie te wijzigen of aan te vullen.

9. Onze beslissingen over alle zaken met betrekking tot deze garantie zijn definitief en bindend. Deze garantie valt onder de wetten van het land waar u woont en heeft geen enkele invloed op uw wettelijke rechten als consument.

10. Om in aanmerking te komen voor de garantiedekking moet u de garantiekaart laten zien die bij het product is geleverd; en/of indien nodig een geldig aankoopbewijs tonen. Houd er rekening mee dat producten die niet zijn geregistreerd in overeenstemming met de voorwaarden hierin, zonder geldig aankoopbewijs en/of met een aankoopbewijs dat gewijzigd of onleesbaar is, worden geacht buiten de dekking van deze garantie te vallen.

11. Als er ontbrekende onderdelen, fouten en/of defecten zijn die niet in overeenstemming zijn met het verkoopcontract, de factuur of de verpakking (“Defecten”) die redelijkerwijs ontdekt kunnen worden door visuele inspecties op de datum van aankoop of onmiddellijk daarna moet binnen dertien (30) dagen na aankoop worden gemeld, bij gebreke waarvan wordt aangenomen dat er geen gebreken aanwezig zijn op het moment van aankoop. Claims met betrekking tot dergelijke gebreken moeten schriftelijk worden ondersteund.

12. We behouden ons het recht voor kosten in rekening te brengen voor diensten aan het product die buiten de dekking van de garantie vallen. We behouden ons ook het recht voor om service te weigeren wanneer het product verouderd is, om welke reden dan ook niet langer als bruikbaar of vervangbaar wordt beschouwd. Producten na onderhoud of inspectie moeten binnen drie (3) maanden na de datum van kennisgeving worden opgehaald. We kunnen het product dat na drie (3) maanden niet is opgehaald, zonder voorafgaande kennisgeving aan u verwijderen op elke manier die wij geschikt achten en we kunnen ook eventuele schadevergoeding van u eisen, inclusief eventuele kosten voor de opslag van het product. Wij behouden ons het pandrecht voor voor onbetaalde kosten.

13.Tijd is niet essentieel, aangezien onze diensten onbedoeld kunnen worden beïnvloed door factoren buiten onze controle. We zijn niet aansprakelijk voor enig verlies of schade, hoe dan ook voortkomend uit vertragingen, verlies van gebruik, enz. Desalniettemin zullen we redelijke inspanningen leveren om u te informeren in het geval dat de service langer duurt dan een (1) maand na de datum van het serviceverzoek .

14. Als het product of een eenheid, verbruiksartikelen, onderdeel of subassemblage gerepareerd moet worden, kunnen we, naar onze keuze en discretie, het repareren, vervangen of vervangen door een gelijkwaardig product, eenheid, verbruiksartikelen, onderdeel of subassemblage dat nieuw of gereviseerd is. We behouden het vervangen onderdeel of product dat tijdens de service wordt vervangen als ons eigendom en het vervangen onderdeel of product wordt uw eigendom.

15. Als service vereist is, stemt u ermee in het product redelijkerwijs toegankelijk voor ons te maken. Producten die redelijkerwijs niet toegankelijk of niet veilig toegankelijk zijn, worden geacht buiten de dekking van deze garantie te vallen.

16. Deze garantie geldt alleen voor de persoon die wordt genoemd als de eigenaar van het product op de garantiekaart en het product waarvan het serie- en/of modelnummer overeenkomt met de installatielocatie van het product vermeld op de garantiekaart en is niet toewijsbaar en/of overdraagbaar .

17. We behouden ons het recht voor om de dekking te wijzigen of producten te weigeren die in onze administratie aangeven dat ze "End-of-Line" of "Clearance" zijn.

18. We behouden ons het recht voor om de voorwaarden hierin te wijzigen, aan te passen of te wijzigen als gevolg van wijziging(en) in de beschikbaarheid van diensten, producten en/of reserveonderdelen of om te voldoen aan toepasselijke beleidslijnen, regels, voorschriften en wetten , met of zonder kennisgeving.

19. Beperkingen van dekking – Deze garantie dekt niet:

  • Elk product dat buiten de Europese Unie en het Verenigd Koninkrijk is gekocht.
  • Schade, defect of storing als gevolg van wijziging of reparaties uitgevoerd door iemand anders dan ons, of het gebruik van andere benodigdheden en accessoires.
  • Schade, storing of storing als gevolg van oorzaken buiten onze controle, inclusief maar niet beperkt tot reparaties die nodig zijn als gevolg van nalatigheid van de gebruiker, onjuiste installatie, schade veroorzaakt door morsen van voedsel/vloeistoffen, verkeerd gebruik van elektrische voeding en spanning, abnormale spanning, overmatige hitte , stof, corrosieve omgeving, chemische reactie, niet onderhouden van het product, niet bedienen of gebruiken van het product volgens de instructies, ongeval, verkeerde behandeling, verkeerd gebruik, sabotage, vandalisme, diefstal, brand, bliksem, overstroming, wind, bevriezing, stroomuitval , statische elektriciteit, normale slijtage, ongedierte, ongedierte, vreemde stoffen die het product binnendringen, ontoereikende of overmatige stroomtoevoer, ongebruikelijke atmosferische omstandigheden of oorlogshandelingen of overmacht.
  • Schade, fout of defect als gevolg van software, virussen, elektrische bedrading en verbindingen, door de gebruiker gefaciliteerde kleine aanpassingen en instellingen, externe antenne of lokale ontvangstproblemen, structurele problemen van uw pand, ontoegankelijke producten of onderdelen, nalatigheid, verkeerd gebruik, sabotage of misbruik, opzettelijk of niet.
  • Schade, fout of storing als gevolg van onjuist transport, ongeschikte opslagomstandigheden of materialen, onjuiste ventilatie, herconfiguratie van het product, beweging van het product.
  • Schade, fout of defect als gevolg van of voortkomend uit transport of levering, verpakken, uitpakken, montage, installatie, routineonderhoud, ontmanteling, verplaatsing of verwijdering.
  • Niet-faalproblemen waarvoor geen onderdelen nodig zijn en intermitterende problemen, inclusief maar niet beperkt tot ontvangst- en/of incompatibiliteitsproblemen, demonstratie, training, herinneringen, aanpassingen, set-up, installaties, batterijwissel, bijvullen van verbruiksartikelen, kortsluiting, routineonderhoud en onderhoud, periodieke controles, reiniging, controle op onjuiste werking of onjuist gebruik. We betalen niet voor aanpassingen of reparaties die nodig zijn vanwege omstandigheden op uw locatie of specifiek voor u.
  • Producten waarvan het serienummer is verwijderd, onleesbaar gemaakt of onleesbaar gemaakt, parallel geïmporteerde sets, producten die in het buitenland of bij niet-geautoriseerde dealers of detailhandelaren zijn gekocht, tweedehands sets, producten die worden verkocht "AS IS", "REFURBISHED" of met soortgelijke vermeldingen.
  • Cosmetische defecten, verminderde of verminderde functionaliteit, verminderde levensduur of beperkingen van producten die volgens onze gegevens tweedehands, "Gebruikt", "Refurbished", "Open Set" of "Display Sets" zijn.
  • Elk gebruik van het product dat niet strookt met het ontwerp van het product of met de manier waarop de fabrikant het product wilde gebruiken. Elke installatie en/of wijziging die normale service verhindert. Alle gevallen waarin een redelijke fabrikant van een dergelijk product de garantie van het product niet zou nakomen.
  • Normale slijtage en cosmetische schade zoals, maar niet beperkt tot corrosie, krassen, deuken, roest, vlekken. Niet-functionele onderdelen zoals, maar niet beperkt tot, kunststoffen en afwerkingen. Eenmalige of verloren voorwerpen, zoals, maar niet beperkt tot, kabels, oordopjes of koptelefoons.
  • Verbruiksartikelen. Verbruiksartikelen worden gedefinieerd als elk onderdeel of onderdeel van een vervangbare aard en/of elk item dat is ontworpen om te worden verbruikt (slijtage) tijdens de levensduur van het product, ongeacht of het door de consument kan worden vervangen of niet en of dergelijke verbruiksartikelen van ons afkomstig zijn of niet. Verbruiksartikelen omvatten zonder beperking vervangende onderdelen, gasvullingen, koelmiddel en diverse andere materialen voor het product, installatiematerialen, waaronder maar niet beperkt tot inlaat-/uitlaatslangen, isolatiemateriaal, koperen leidingen, pvc-leidingen en elektrische bedrading.
  • Gevolgverliezen en/of schade als gevolg van het niet goed functioneren van, schade aan of falen van een werkend onderdeel van het gedekte product, of schade, fouten of falen als gevolg van reparaties of vervangingen onder deze garantie. Schade, fouten of defecten veroorzaakt door vertragingen bij het leveren van onze diensten of verlies van gebruik tijdens onderhoud of anderszins wachten op onderdelen zijn niet gedekt. U bent verantwoordelijk voor het regelmatig maken van back-ups van al uw gegevens en software.
  • Schade, fout, falen, onvolkomenheden, veroorzaakt door misbruik, sabotage, illegaal gebruik, nalatigheid, langdurig gebruik of bediening.
  • Producten die worden geleased, verhuurd, gebruikt boven normale limieten, continu gebruikt en/of onderhevig aan misbruik, onredelijke, abnormale of extreme handelingen.
  • De garantiekaart is op welke manier dan ook gewijzigd, onleesbaar gemaakt of gewist.
  • Wij behouden ons het recht voor om u alle redelijke en toepasselijke kosten en uitgaven (tegen geldende tarieven) in rekening te brengen die verband houden met of voortvloeien uit de reparatie of vervanging onder deze uitgesloten omstandigheden.