Algemene voorwaarden van het contract
Doel en toepassing van toepassing
- Het doel van deze bepalingen is om het gebruik van de elektronische verkoopdiensten van de verschillende goederen en diensten te reguleren die worden aangeboden door Senawech B.V., een handelsbedrijf dat via internet actief is vanaf haar website (http://www.movesea.nl) die producten verkoopt aan hun klanten voor gebruik in de onderwaterwereld.
- De clausules die deze algemene voorwaarden vormen, binden beide partijen en vormen een integraal en onafscheidelijk onderdeel van het verkoopcontract waarvan de effectiviteit werkt op het moment van het ondertekenen van de bestelling op verzoek van de klant, via de contractmechanismen die later zullen worden gespecificeerd.
- Om de rechten van consumenten en gebruikers van de Senawech B.V. Shopping Service volledig te garanderen, worden deze algemene voorwaarden vastgesteld in overeenstemming met de bepalingen van het consumentenrecht (meer info https://www.acm.nl/) en richtlijn 2000/31 CE van het Europees Parlement en van de Raad van 8 juni.
Identificatie en bedrijfsnaam van het aanbiedingsbedrijf
- Senawech B.V. met fiscale woonplaats bij met fiscale domicilie op
Rokin 92, 1012 kz, Amsterdam, Nederland, geregistreerd met btw nr. NL862406900B01 en KVK -nummer: 82276765, biedt zijn diensten te koop via internet e-commerce op de website
- Zijn contactadres is de e-mail info@movesea.nl.
VOORWERP
Deze algemene voorwaarden reguleren de levering van verkoopdiensten, het aannemen van producten en diensten aangeboden door Senawech B.V. en de advertenties die zijn gericht aan haar klanten/gebruikers, de hele website, evenals de rechten en verplichtingen van de onderdelen die zijn afgeleid van de verkoop en aankoop bewerkingen die tussen hen zijn geregeld.
Verstrekking van de dienst en aansprakelijkheid
- Duidelijkheid en transparantie in de informatie: Senaitech B.V., in overeenstemming met de bepalingen van elektronische handelsrichtlijn 2000/31 CE van het Europees Parlement, via haar website en deze algemene voorwaarden, staat toegang toe door elektronische middelen in permanent, gemakkelijk, direct en gratis Weg naar de uitgebreide informatie over de bedrijfsnaam (gegevensfiscaal, register, adres en communicatieadres), evenals de gegevens van de klant, van exclusieve toegang tot hetzelfde, die in het bezit zijn van het bedrijf.
- Vertrouwelijkheid van gegevens en informatie verstrekt door klanten en gebruikers: Senawech B.V. verbindt zich om de persoonlijke gegevens van haar klanten of gebruikers niet te gebruiken voor andere doeleinden dan of niet gerelateerd aan het opstellen van de services die het biedt, waarmee de vertrouwelijkheid van hetzelfde wordt toegestaan, de vertrouwelijkheid van hetzelfde , verlies of wijziging en ongeautoriseerde toegang tot dergelijke gegevens.
- Beveiliging in de behandeling, computerproces en voogdij over gegevens: Senawech B.V. verklaart en garandeert de volledige indiening en effectieve naleving van de garantie- en beveiligingsprocessen in de algemene verordening gegevensbescherming (EU GDPR).
- Advertenties en aangepaste aanbiedingen aan de klant: Senawech B.V., via de e -mail of persoonlijk adres van de klant, kan aanbiedingen en informatie verzenden zolang de klant deze modaliteit van tevoren accepteert die uitdrukkelijk wordt gevraagd in de klant van het registratieproces.
Gebruikers- / clienttoegangstoestandvoorwaarden
- De gebruiker van de website onderhouden door Senawech B.V. heeft het recht op gratis en gratis toegang tot de daarin verzamelde openbare informatie, hoewel Senawech B.V. het recht voorbehoudt om de toegang tot informatie, promoties en speciale aanbiedingen aan uw geregistreerde klanten te beperken.
- Elke gebruiker die toegang heeft tot de Senawech B.V. -website heeft het recht om zich als klant te registreren, waardoor de speciale aanbiedingen voor de groep klanten kunnen profiteren als ze voldoen aan de specifieke voorwaarden van het aanbod die voor elk product zijn gespecificeerd.
- De openbare informatie op de Senawech B.V. -website verwijst naar zowel de Senawech B.V. Company als de merken, producten, logo's, ... van de groothandelsbedrijven en fabrikanten van de aangeboden producten en diensten worden beschermd door de bepalingen die legaal zijn op de rechten van bescherming rechten van intellectueel en industrieel eigendom, waarvoor de kopie, verzending, opdracht, vervreemding of gebruik door de klant niet is geautoriseerd buiten het advertentiedoel van zijn virtuele publicatie die niet de uitdrukkelijke toestemming hebben van Senawech B.V., de fabrikant van het product of de eigenaar van handelsmerken en logo's.
- De klant/gebruiker moet, voorafgaand aan de formalisering van de aankoop van een van de producten die door Senawech B.V. worden aangeboden, hun gegevens en persoonlijke omstandigheden registreren die nodig zijn voor de formalisering van het verkoopcontract (naam en achternaam of bedrijfsnaam, ID/btw, adres , e -mailadres, telefoon-/faxnummer).
- Senawech B.V. kan andere aanvullende persoonlijke gegevens van de klant aanvragen waarmee het voor statistische doeleinden het profiel van de klant kan weten. De klant kan gegevens of persoonlijke omstandigheden weglaten of stoppen die niet nodig zijn om de aankoop te formaliseren.
- Senawech B.V. zal de klant een persoonlijk registratiesysteem kunnen bieden via een gepersonaliseerde toegangscode (inlog) en een wachtwoord (wachtwoord) om toekomstige aankoopactiviteiten voor de klant te vergemakkelijken. In dit geval kan de klant naar eigen goeddunken de gewenste sleutel en wachtwoord aanwijzen, zolang deze beschikbaar zijn of niet worden toegewezen aan andere clients. Via een automatisch proces, Senawech B.V .. Als de klant dat wenst, genereert deze de toegangsleutel en het wachtwoord voor de klant. Sleutels of wachtwoorden met immorele, schadelijke, vernederende, discriminerende inhoud of die in strijd zijn Privacy, eer en zelfbeeld.
- De klant verbindt zich om de vertrouwelijkheid van zijn eigen toegangscode en wachtwoord te waarborgen. Senawech B.V. is vrijgesteld van enige verantwoordelijkheid die is afgeleid van het onjuiste gebruik of nalatigheid van de kant van de klant bij het vervullen van zijn verplichting van vertrouwelijkheid van zijn wachtwoorden.
Aankoop / verkoop- en leveringsvoorwaarden van het product
Beleid van prijzen:
- Senawech B.V. reserveert te allen tijde en eenzijdig de wijziging van de prijs van de producten en diensten die via haar website worden aangeboden.
- Om de klant de zekerheid en beveiliging van de prijs van hun producten te garanderen, is dit degene die van kracht is in de advertenties die samenvallen met het moment van het formaliseren van de bestelling.
Betaalproces:
In het interactieve elektronische aankoopproces worden de volgende stappen gevolgd volgens het menu van opties die zijn verzonden op de website van Senawech B.V.
- Informatie over het product dat aan de klant wordt aangeboden: technische kenmerken, beschrijving, fabrikant merk, indicatieve foto (indien van toepassing). Het gekochte product kan, vanwege de beschikbaarheid van de fabrikant, niet-substantiële aanpassingen in de componenten, kenmerken of voordelen van de batch die het omvatten, zolang ze geen regeling van de geadverteerde kwaliteiten en voordelen vertegenwoordigen.
- Informatie over de prijs van het product: informatie over de uiteindelijke prijs of verkoopprijs aan het publiek van het te kopen product, met de uiteindelijke kosten voor de klant en inclusief btw, verzendkosten en verzekeringen van goederen en afhandeling afgeleid van transport. De uiteindelijke kosten worden daarom aan de klant in het elektronische aankoopproces meegedeeld voordat hij zijn acceptatie formaliseert door de optie "Orderacceptatie" te kiezen uit het menu Opties.
- Acceptatie van de volgorde: op het moment van formalisering van de bestelling, zodra de optie van het menu Bestelacceptatiebehuizing is gebruikt, wordt de toestemming van de klant verondersteld te zijn gegeven voor de geldigheid en effectiviteit van het verkoopcontract dat de partijen bindt.
- Aankoop behalve goed einde: de verbintenis die is verworven door Senawech B.V. verkoop en levering van aangeboden merchandise is onderworpen aan de voorraad van het geadverteerde product en de beschikbaarheid van dezelfde aandelen als laatste, dus Senawech B.V., in zijn toewijding aan kwaliteit en klantenservice, probeert op altijd om de geadverteerde producten beschikbaar te maken. In het geval van uitzonderlijke omstandigheden met interactieve multi -ordening of die die leiden tot het einde van de voorraad van het product, zijn de bestelling en het contract dat tussen de partijen is ondertekend, nietig op grond van deze resolutieclausule, waarbij de klant volledig wordt hersteld in het evenement van vooruitbetaling. De bedragen die door hetzelfde worden betaald, zonder enige vergoeding ten gunste van een van de partijen wegens contractbreuk, daaruit voortvloeiende schade of winstverlies.
Betalingsvormen door de klant:
De volgende betalingssystemen zijn vastgesteld:
- Vooruitbetaling: door contante storting of bankoverdracht naar de bankrekening die eigendom is van Senawech B.V.; in beide vooruitbetalingsmodaliteiten met uitdrukkelijke vermelding van het bestelnummer waarnaar de betaling verwijst.
- Creditcard: Visa of MasterCard
Factuur:
- De factuur wordt altijd uitgegeven in euro's, zodat klanten die hun bestelling in een andere valuta plaatsen, kunnen worden getroffen wanneer hun bank de definitieve kosten aan hen doorbrengt.
- Deze wijziging kan zowel gunstig als ongunstig zijn voor de klant en valt buiten de controle van Senawech B.V., dus er zullen in dit verband geen claims worden aanvaard.
- Senawech B.V. waarschuwt dat het vervolgens de verkoopfacturen vervolgens niet zal wijzigen in overeenstemming met de huidige voorschriften.
- De klant moet zijn bestelling in naam van de persoon of het bedrijf plaatsen die de factuur zal verkrijgen.
Leveringsperiode van het gekochte product:
- De levertijd van de merchandise hangt af van de locatie waar deze beschikbaar moet worden gesteld aan de klant.
- In het geval van een vertraging in de levering van meer dan 20 dagen op de geschatte periode van ontvangst van het product ingesteld bij het plaatsen van de bestelling, en zolang deze vertraging toe te schrijven is aan Senawech B.V., de klant, na een schriftelijke claim (brief, fax of e-mail), kan eenzijdig zich uit de bestelling opnemen, de bedragen retourneren die zijn betaald in het geval van vooruitbetaling, en de partijen die het erover eens zijn dat geen enkele claim voor schadevergoeding, aanwezig of toekomst, van toepassing is, direct of indirect, noch onder de modaliteiten van consequente schade of verloren winst.
Plaats en methode van levering:
- De bestelling wordt geleverd op het adres dat wordt aangewezen op het moment van contracteren door de klant.
- De daaropvolgende wijziging van de door de klant gevraagde plaats van de bevalling kan extra kosten genereren op de verkoopprijs die ten koste van de koper zijn.
- De merchandise wordt door transportbedrijf aan de klant geleverd, samen met een afleveringsbiljet waarin de gegevens die de klant, de bestelling en het aantal pakketten waaruit de verzending bestaat, worden ingevoerd, worden ingevoerd.
- In het geval van het verifiëren van de klant op het moment van leveringsfouten in de ontvangen merchandise of dat deze zichtbaar is beschadigd, moeten ze deze omstandigheden registreren op de leveringen van de vervoerder en Senawech B.V. informeren over deze feiten binnen de looptijd van 24 uur tot en met de klant Service gepubliceerd op haar website of op het geregistreerde kantoor van het bedrijf. De goederen die niet binnen zeven dagen na vertrek van dezelfde faciliteiten is afgeleverd Senaitech B.V. om redenen die niet aan de verkoper kunnen worden toegeschreven, wordt eraan teruggegeven.
PRODUCT GARANTIE
- Senawech B.V. past zeer rigoureuze normen toe in de kwaliteitscontrole van gecommercialiseerde producten om niet mogelijk niet-conformiteiten in het product te voorkomen.
- Producten van alle merken die door Senawech B.V. worden verkocht, vallen onder de oorspronkelijke fabrikantgarantie tegen alle defecten in materialen en productie.
- In het geval van overstromingen of operationele problemen is deze garantie alleen geldig als het onderzoek van het product door Senawech B.V. of de fabrikant van het product aantoont dat het probleem te wijten is aan een productiefout.
- Alle merken die door Senawech B.V. worden op de markt gebracht, worden door de oorspronkelijke fabrikant gegarandeerd vanaf de datum van aankoop door de eindgebruiker voor een periode van 2 jaar, tenzij de fabrikant een andere garantieperiode bepaalt.
- Deze garantie dekt geen afbraak veroorzaakt door:
- Fysieke effecten (hobbels en vallen).
- Onjuist gebruik van apparatuur.
- Onderdompeling in gechloreerd of vervuild water
- Langdurige blootstelling aan hoge temperaturen boven 70º C.
- Gebrek aan gebruik en niet-naleving van de instructies van de batterijopslag.
- Deze garantie wordt als nietig beschouwd als nietig in het geval dat het product wordt gewijzigd of gerepareerd door ongeautoriseerd personeel.
- De verzend- en retourkosten van het materiaal worden altijd door de eigenaar betaald
- Alle apparatuur die naar ons wordt verzonden voor reparatie, moet perfect worden verpakt en een schriftelijke notitie bevatten die de fout of anomalie aangeeft, een lijst met de accessoires die zijn bijgevoegd, evenals een kopie van de aankoopfactuur.
Retourneer- en terugbetalingsbeleid:
- Retourzendingen of materiële claims worden na 30 dagen na ontvangst niet geaccepteerd. In het geval van overeenstemming binnen deze periode moet het materiaal perfect worden teruggebracht, verzendkosten die aan onze magazijnen worden betaald.
- In het geval van de intrekking van een bestelling (op voorwaarde dat aan de noodzakelijke vereisten is voldaan), worden de verzendkosten van de producten of verzonden bestellingen niet geretourneerd.
- Als u niet tevreden bent met een van de producten die u hebt gekocht, kunt u het product aan ons retourneren voor een terugbetaling van de prijs van het geretourneerde product binnen 30 dagen na levering van de producten.
- Al het materiaal dat wordt geretourneerd voor terugbetaling, moet in perfecte verkoopomstandigheden zijn, zoals geleverd, ongebruikt, zonder enige schade en met de originele verpakking.
- Houd er rekening mee dat het product niet kan zijn gebruikt en in geschikte staat moet zijn voor de latere verkoop, inclusief de originele doos en originele etikettering.
- Belangrijk: zet geen tape of stickers rechtstreeks op de doos en / of verpakking en wikkel het item eerst
- Alleen als we een fout hebben gemaakt bij het verzenden van het product (fout in het type, model, grootte, enz.), Worden de retour- en vervangingskosten gedragen door Senawech B.V.
Kan ik items retourneren die niet van een geschikte maat zijn? Is vrij de achterkant?
- Als u niet tevreden bent met het product dat u hebt gekocht, kunt u het ongebruikte product aan ons retourneren voor een terugbetaling van de productprijs.
- Vergeet niet dat u 30 dagen de tijd hebt om terug te keren na het ontvangen van de producten.
- Om schade tijdens het transport te voorkomen, moet het materiaal in de originele doos/verpakking worden verzonden met de originele labels. Bovendien moet het product vergezeld gaan van een kopie van de e -mail die u ons heeft gestuurd om de retournatie te communiceren.
- Alleen als we een fout hebben gemaakt bij het sturen van het product, zullen de retour- en vervangingskosten onze verantwoordelijkheid zijn, anders zijn ze op uw kosten.
Hoe kan ik weten dat mijn terugkeer is ontvangen?
- Normaal komen de pakketten aan op onze kantoren in een periode van 2 tot 30 werkdagen, afhankelijk van het land van herkomst. Ze worden geopend in volgorde van aankomst. We proberen niet uit te stellen, maar uw terugkeer kan worden behandeld tussen 2 en 3 werkdagen na ontvangst. •
- Bij het invullen van uw persoonlijke gegevens geeft u ons een e -mailadres, zodat we u een e -mail kunnen sturen om te bevestigen dat we uw pakket/retourbeheer hebben.
Hoe en wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
- Na ontvangst van het geretourneerde materiaal naar ons kantoor, en na het controleren van de staat hiervan, gaat het door tot de vergoeding van de prijs van het product volgens de betaalmethode die wordt gebruikt om de bestelling te betalen.
- Verzekeringskosten kunnen niet worden gerestitueerd.
- Nadat de aangifte is verwerkt, ontvangt u het geld op uw rekening binnen ongeveer 4 tot 10 dagen, afhankelijk van de betaalmethode en de bank. Houd er rekening mee dat pakketten worden geopend op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. We proberen niet uit te stellen, maar het kan een paar dagen duren voor uw terugkeer.
- Restituties die overeenkomen met deze aangiften worden gemaakt volgens de betaalmethode die u hebt gebruikt om de bestelling te betalen.
Wat moet ik doen als ik het verkeerde item heb ontvangen?
- Als u een verkeerd item ontvangt, heeft u 30 dagen om het product terug te sturen.
- Stuur ons eenvoudig een e -mail naar info@movesea.nl en dan sturen we u een e -mail met de instructies die u moet volgen om de retour te verzenden.
- Alleen als we een fout hebben gemaakt bij het verzenden van het product (fout in het type, model, grootte, enz.), Worden de retour- en vervangingskosten gedragen door Senawech B.V.
Wat moet ik doen als ik een defect item heb ontvangen?
- Als het detecteert dat het item een productie en/of functioneel defect heeft, wordt het naar de fabrikant verzonden. De wachttijd zal variëren, afhankelijk van de managementtijd die de technische service van elk merk heeft. De beslissing om het product te wijzigen of te repareren, is uitsluitend afhankelijk van de leverancier.
- U kunt een defect product retourneren door contact met ons op te nemen op support@move-sea.com met de bestelling #, e-mail en de reden voor retour, en dan sturen we u een e-mail met de instructies die u moet volgen voor het verzenden van de retour.
- Vergeet niet dat u 30 dagen na ontvangst van de producten heeft.
Wat moet ik doen als ik een item heb ontvangen dat tijdens het transport is beschadigd?
- Wanneer u uw pakket ontvangt, zorg er dan voor dat het product niet tijdens het transport is beschadigd. Het ontvangen pakket moet in goede staat zijn. Schrijf dit anders op op de levernoot van de koerier, wijs de verzending af en meld deze binnen 24 uur op de e-mail support@move-sea.com die de bestelling en e-mail aangeeft.
- Als u geen externe tekenen hebt van het hebben van schade tijdens het transport, en eenmaal u de afleveringsbrief hebt ondertekend, open deze en controleert u de goederen. In geval van verslechtering van het product of gebrek aan conformiteit als gevolg van transport (die niet manifest zijn op het moment van levering), moet u dit op de hoogte stellen via de e -mail info@movesea.nl binnen 5 kalenderdagen later na ontvangst van de bestelling.
- Het is heel belangrijk dat u zich herinnert dat we slechts 5 kalenderdagen hebben om de verzekering effectief te maken, dus u moet ons in deze periode op de hoogte stellen van deze feiten. Nadat uw e -mail is ontvangen, ontvangt u een e -mail met de instructies om te volgen voor het verzenden van de retour.
Hoe moet ik het retourpakket voorbereiden?
- Zorg ervoor dat deze aan alle vereisten voldoet om een bestelling te retourneren om aan alle vereisten te voldoen:
- Het is binnen de vastgestelde periode: maximaal 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
- Hij heeft ons een e -mail gestuurd naar info@movesea.nl met de bestelling #, de e -mail en de reden voor retour.
- Het item moet zich in de originele verpakking bevinden en perfect verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen. Hiervoor is het noodzakelijk dat de producten worden beschermd door een extra externe verpakking, net zoals u het thuis heeft ontvangen.
- Het item moet in perfecte staat en ongebruikt zijn.
- Het item moet worden verzonden met alle documentatie en accessoires die het heeft opgenomen: labels, instructieboek, CD, enz.
- Het item moet worden geretourneerd met een kopie van de communicatie -e -mails die naar info@movesea.nl zijn verzonden
- Het pakket moet worden verzonden, vooruitbetaald: Senaitech B.V., Rokin 92, 1012 KZ, Amsterdam, Nederland.
- Pakketten met verzending worden niet geaccepteerd.
Reparaties:
- Alle apparatuur die naar ons wordt gestuurd voor reparatie tijdens en na de garantieperiode moet vooraf worden betaald, perfect worden verpakt en een schriftelijke notitie bevatten die de fout of anomalie aangegeven gedetecteerd, evenals een lijst van de bijgevoegde accessoires.
- Na het analyseren van het type fout van het team, zal het de klant informeren over de reparatieschatting voor acceptatie, zo niet accepteert dat Accepteren 50 euro in rekening worden gebracht voor de diagnose van de diagnose, die ook 50 euro -apparatuur wordt gefactureerd nadat hun verificatie geen enkele vorm van fout heeft.
- Als, na 6 maanden na de presentatie van de reparatieschatting, de klant niet vraagt om een retourzending die verschuldigd is voor zijn apparatuur, zal Senawech B.V. het elimineren en schrappen.
Klantrechten
- Vertrouwelijkheid en beveiliging van de persoonlijke gegevens van de klant in overeenstemming met de bepalingen van de huidige Nederlandse wetgeving over gegevensbescherming.
- Geen verspreiding, verzending of publicatie van klantgegevens zonder hun uitdrukkelijke toestemming.
- Ontvang geen promotionele of advertentie -e -mails, behalve met de uitdrukkelijke toestemming van de klant.
- Raadpleeg, wijzig en verwijder de persoonlijke gegevens van de klant die op verzoek van de klant in de Senawech B.V. -database zijn.
- Gratis toegang tot de open secties van de Senawech B.V. -website. Weet te allen tijde de status van de orderverwerking.
- Eenzijdige intrekking/intrekking van de gevraagde bestelling: de cliënt heeft het recht om de gevraagde bestelling binnen een periode van zeven dagen na ontvangst van dezelfde, voorafgaande communicatie met Senawech B.V. in te trekken binnen die periode voor de juiste retourkanalen (retour Nummer en vorm- en leveringsadres van de retourzending), met een terugbetaling van de prijs die u ervoor zou hebben betaald. In het geval van het uitoefenen van dit terugtrekkingsrecht, zullen de retourkosten en de schade die het product of de merchandise oploopt, worden gedragen door de klant. Senawech B.V. zal niet verantwoordelijk zijn voor het rendement op producten die door de klant worden behandeld, of die goederen die onvolledig worden geretourneerd, zowel in hun belangrijkste elementen als accessoires of met de originele beschadigde verpakkingen. Het recht van intrekking zal niet doorgaan na de aangegeven periode, noch op producten die onderworpen zijn aan schommelingen in een markt die niet wordt gecontroleerd door Senawech B.V., noch op bederfelijke objecten, objecten die gemakkelijk onmiddellijk kunnen worden gereproduceerd of die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd. Noch zal de intrekking van goederen of bestellingen die kunnen worden overwogen vanwege hun speciale kenmerken zoals gevraagd door de klant (waterdichte video- en fotografieboxen).
Verplichtingen van de gebruiker/client
- Houd uw persoonlijke sleutels met de nodige diligence.
- Gebruik de informatie die door Senawech B.V. uitsluitend door de klant strikt binnen de beoogde persoonlijke zakelijke relatie is gepubliceerd.
- Niet om de door Senainech B.V. gepubliceerde informatie te reproduceren, te verkopen of te verwijderen in al zijn inhoud zonder de uitdrukkelijke toestemming van het bedrijf zelf.
- Gebruik trouw de winkelsdienst die door Senawech B.V. wordt geleverd op haar website, afgezien van het manipuleren van de inhoud van haar website of het bemoeien met zijn computermedia door virussen of ander gedrag dat bij de wet verboden is.
- Respecteer de aankoopovereenkomst zodra de bestelling is aanvaard, met de tijdige betaling van de overeengekomen prijs.
Rechten van Senawech B.V.
- Behoud, wijzigen of schorten uw website op zonder voorafgaande kennisgeving.
- Wijzig de prijs van de aanbiedingen.
- Bestellingen afwijzen vanwege een gebrek aan aandelen of niet-betaling van de klant.
- Ontvang het bedrag van de aankopen van de klant die de transactie heeft geaccepteerd.